ریاضیات برای همه-اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

ریاضیات-نمونه سوالات ریاضی -آموزش وسرگرمی های ریاضی

ریاضیات برای همه-اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

ریاضیات-نمونه سوالات ریاضی -آموزش وسرگرمی های ریاضی

تکالیف نوروزی پایه اول دبیرستان مرکز آموزشی طلایه داران

زندگی مجذور آیینه هاست     زندگی گل به توان ابدیت

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ها       زندگی هندسه ی ساده ویکسان نفس هاست.

هر کجا هستم ،باشم            آسمان مال من است.


                                                  " زنده یاد سهراب سپهری"


ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو به شما وخانواده ی محترمتان، چند تمرین به عنوان تکالیف نوروزی برای شما (جهت مرور مطالب) در نظر گرفته ایم.لطفا دریافت  ودر برگه حل کنید وانشاا... هفته ی اول بعد از تعطیلات همراه خود بیاورید. التماس دعا

تکالیف نورزی پایه دوم راهنمایی مرکز آموزشی شهید بهشتی

زندگی مجذور آیینه هاست     زندگی گل به توان ابدیت

زندگی ضرب زمین در ضربان دل ها       زندگی هندسه ی ساده ویکسان نفس هاست.

هر کجا هستم ،باشم            آسمان مال من است.


                                                  " زنده یاد سهراب سپهری"


ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو به شما وخانواده ی محترمتان، چند تمرین به عنوان تکالیف نوروزی برای شما (جهت مرور مطالب) در نظر گرفته ایم.لطفا دریافت  ودر برگه حل کنید وانشاا... هفته ی اول بعد از تعطیلات همراه خود بیاورید. التماس دعا

با حسی زیبا کلیک کنید.

قسمتی از جزوه ی عبارتهای جبری

دانش آموزان عزیز پایه دوم راهنمایی تیزهوشان سلام. همانطور که قول داده بودم قسمتی از جزوه ی عبارتهای جبری را قرار دادم. لطفا دریافت و مطالعه فرمایید. انشاا... جلسه ی آینده از این جزوه آزمونک امتیازی بعمل خواهد آمد. 

(همواره شاد وسلامت  و موفق باشید)


کلیک کنید